Etiquetas

domingo, 28 de octubre de 2012

RECIBIMIENTO ENTRE PITOS Y ABUCHEOS A LOS PRINCIPES DE ASTURIAS a los Premios Príncipe d’Asturies

¡


Cientos de persones concentráronse na plaza La Escandalera, nes prosimidaes del Teatru Campoamor d’Uviéu, pa protestar pola cellebración de la ceremonia d’entrega de los Premios Príncipe, y pa recibir ente xiblíos, abucheos y bocinazos a caún de los premiaos. El momentu cimeru foi cuando apaecieron los representantes de la Casa Real, recibíos con glayíos de "los borbones a los tiburones" y "manos enriba, esto ye un atracu".
Los Premios Príncipe son una demostración ostentosa de la élite social que defiende’l so estatus de privilexaos a cuenta de los retayos y l’esplotación de millones de persones.
Esta protesta empezó na tarde del xueves cuando cerca d’un centenar de persones salieróo nun pasucais dende la cai Gascona y fueron interceptáos ya identificaos na plaza La Escandalera poles fuerces de seguridá, y ye que la capital asturiana lleva dende el xueves tomada por un fuerte dispositivu policial.
Pa finar les protéstes contra l’esbardie y l’espilfarru de la entrega de los Premios Principe güei sábadu hai convocada una concentración a les 6 de la tarde pa arrodiar el gobiernín, como amuesa de solidaridá col movimientu Arrodia’l Congresu de Madrí.


OTRA HUMANIDAD ES NECESARIA 

No hay comentarios:

Publicar un comentario